ساری: فکر می کردیم با قدم زدن در زمین پیروز میشویم!

ساری: فکر می کردیم با قدم زدن در زمین پیروز میشویم!

یوونتوس و شکست برابر ناپولی در بندر ناپل، این درست نتیجه ای بود که هیچ یوونتوسی حاضر به پذیرفتن اش نبود و نیست. اما یووه ای که امشب شاهدش بودیم نشان داد که پیش از حضور در این بازی؛ رقیب را دست کم گرفته بود و جایگاه حریف در رده بندی موجب شده بود تا ساری و شاگردانش چندان قدرتمند و اماده در زمین حاضر نشوند و در پایان با یک بازی ضعیف، سه امتیاز حساس این دیدار را نیز از دست بدهند.

 

ساری در اظهارات پایان بازی ضمن تاکید به نمایش ضعیف تیم اش گفت:

 

در طول بازی بیشتر وقت تلف شد؛ تصور می کردیم با قدم زدن در زمین می توانیم بازی را ببریم، به هیچ عنوان بازی را اداره نکردیم هیچ حرکت مثبت و ثمربخشی نداشتیم. دقایق بازی را با کمترین فشار بر رقیب گذراندیم. نگران کننده بود و مرا نگران کرد، به نظر رسید که اشتباه کردیم هم از نظر ذهنی و هم از نظر فیزیکی و در مجموع نمایش تیم اشتباه بود. اینکه برابر تیمی این گونه شکست خوردیم که انها نیز برای رسیدن به پیروزی نمایش فوق العاده ای نداشتند واقعا نگران کننده است.

 

ذهنیت و انگیزه بازیکنان یووه

 

در سطح ذهنی مرتکب اشتباه شدیم، باید انگیزه بیشتری باشد که کشش ایجاد کند باید فرصتی برای کسب انگیزه و جنگنده ای ایجاد شود. امروز تیم خوب نبود، سیستم و کارایی تیمی اصلا خوب کار نکرد، دفاع ما کند بود و دفاعی دیدم که همیشه با تاخیر واکنش نشان می داد و این به دلیل ذهنیت اشتباه رخ داد. از نظر ذهنی واکنش های بازیکنان کند بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: